Scouting St. Lambertus Blerick is er om kinderen en jongeren uit te dagen zich persoonlijk te ontwikkelen d.m.v. leuke en spannende activiteiten. Het aangeboden programma biedt een plezierige en uitdagende vrijetijdsbesteding waarbij in actief samenspel met leeftijdsgenoten een bijdrage wordt geleverd aan de vorming van hun persoonlijkheid. Hierdoor leren Scouts met respect voor zichzelf en hun omgeving eigen grenzen te verkennen en verantwoordelijkheid te nemen voor zichzelf, elkaar en de wereld om hen heen.

Het uitgangspunt hier is dat Scouting toegankelijk is voor iedereen als maatschappelijk betrokken jeugd- en jongerenorganisatie. Dit kan enkel wanneer de kosten laag zijn en blijven.

Wilt u daar ook aan bijdragen? Lees dan snel verder.

Sponsor worden

Wilt u met uw bedrijf opvallen bij een jeugdige doelgroep binnen een open, maatschappelijk betrokken jeugd- en jongerenorganisatie? Dan komen wij graag met u in contact om de mogelijkheden te bespreken.

Stuur een e-mail naar reclame@scoutingblerick.nl om vrijblijvend extra informatie te ontvangen.

Vrienden van Bertus

Draag jij Scouting St. Lambertus een warm hart toe? Word dan vriend van Bertus!

Een vriend van Bertus draagt onze vereniging een warm hart toe middels een vaste bijdrage per jaar. Deze jaarlijkse bijdrage maakt voor onze jeugdleden veel mogelijk en dat stelt Bertus enorm op prijs!

Graag houdt Bertus je op de hoogte van de ontwikkelingen in de vereniging en hoe jouw bijdrage wordt ingezet voor onze (kader)leden.  Je ontvang vier keer per jaar een nieuwsbrief (W.I.S.) per e-mail met daarin nieuws vanuit de speltakken, stichting en bestuur.  Daarnaast nodigen we je graag uit om als V.I.P aanwezig te zijn tijdens jaarlijkse evenementen zoals een Vastelaovesbal, Herfstborrel en Lambertusviering. Tevens ontvang je een leuk presentje als waardering voor onze hartverwarmende vriendschap.

Met onderstaande formulier kun je je aanmelden als vriend van Bertus. Voor meer informatie over “vrienden van Bertus” kun je mailen naar vrienden@scoutingblerick.nl.