Ben je op zoek naar een leuke locatie? Ben je op zoek naar een gebouw namens scouting, jong Nederland en andere jeugdverenigingen.
Dan zit je goed op deze pagina. Bekijk hieronder de foto’s van ons gebouw en informeer naar de mogelijkheden. Op aanvraag is ons gebouw namelijk beschikbaar.

Op onderstaande foto’s krijg je al een impressie van ons gebouw en onder de foto’s is ook de plattegrond beschikbaar. Alles groen gekleurde ruimtes zijn beschikbaar voor verhuur.

De huurprijs bedraagt € 6,50 per persoon per nacht met een minimum van 25 personen (of € 162,50 per nacht). Daarnaast rekenen wij ook afvalverwerking kosten (€ 25,- per nacht/weekend, € 50,- per week). Energiekosten zullen we alleen bij excessief gebruik doorbelasten.

Tot slot vragen wij ook vooraf een borg van € 250,- borg. Dit bedrag krijg je na afloop terug als er goed gepoetst is er geen schade is en/of er geen overlast is veroorzaakt.

Voor vragen neem contact op met verhuur@scoutingblerick.nl of vul hieronder het contactformulier in.

Direct reserveren is uiteraard ook mogelijk! Bekijk daarvoor onze online verhuurkalender die ook hieronder zichtbaar is.

Lees voor verhuur goed onze Huisregels.

Buitenruimten

Gebouw

Ons gebouw heeft een mooie ligging met in de buurt genoeg groen en ook meerdere parkeerplaatsen.

Sportzaal

Het veld is geschikt voor diverse gelegenheden en heeft ook een kampvuurcircel met zitplekken (op de foto nog niet zichtbaar)

Bovenaanzicht

Dit is ons gebouw met daarbij zichtbaar ons eigen buitenterrein.

Binnenruimten

Eetzaal

De eetzaal is 58m² en is ook te gebruiken voor diverse binnenactiviteiten.

De sportzaal is 81m² en ideaal voor binnenprogramma’s

Sportzaal

Onze 81m² grootte sportzaal kan gebruikt worden voor diverse spellen. Zoals bijvoorbeeld trefbal, blokjesvoetbal of zaalhockey.

Hal

Het halletje zorgt voor de verbinding tussen de diversen ruimten.

Keuken en sanitair

Keuken

Onze keuken is uitgerust met een gasfornuis, genoeg werkruimte een koelkast en een vaatwasser.

Keuken

Dames toilet

Het dames toilet bestaat uit 2 toiletten en een handen was fontein.

Heren toilet

Ons herentoilet bestaat uit 3 toiletten waarvan 2 urinoirs.

Klik op een beschikbare datum om te reserveren.