Dit is de speltak (leeftijdsgroep) voor jongens & meiden van 12 tot 15 jaar. De activiteiten lopen uiteen van kamperen, creatieve programma’s tot greppeltochten en modder worstelwedstrijden. In deze leeftijdsgroep wordt een zeer gevarieerd programma geboden dat leuk en leerzaam is.

Ben jij tussen de 12-15 jaar?

Bij de Scouts doen we activiteiten die variƫren van een gezellige spellenavond tot een spannend bosspel en van koken op vuur tot een zelfgemaakt driegangendiner voor onze ouders. We gaan vaker een weekendje weg (hike). Dat kan zijn in een blokhut, maar ook in een tent, midden in het bos!

Daarnaast gaan we iedere zomer op kamp Dit is een supergave test van je zelfstandigheid. Je slaapt in een tent die je samen met je medescouts hebt opgezet. Ook kook en eet je in een zelf gebouwde keukentent! Verder doen we allemaal grensverleggende en bovenal ook leuke activiteiten!

Wil je komen kijken wat wij doen?
Wordt jij enthousiast van onze activiteiten en wil je een keer komen kijken? Neem via het contactformulier (Speltak Scouts) contact met ons op! Je mag drie keer komen kijken, daarna ontvang je van ons een inschrijfformulier per e-mail.